14 Feb 2013

Perempuan Yang Paling Aku Cinta (PYPAC) - Acik Lana


5*****
PEREMPUAN YANG PALING AKU CINTA

Ni lg 1 novel yg paling aku suke bace..
karya Acik Lana comot ...eh COMEY ..(sori acik syg)
sebelum dapat novel ni..ramai yang dok hentam acik ni...ade yg kate novel ni dlm kategori novel 18sx..
so, lepas dapat ari sabtu tu..tros start bace.
seperti dah kujangka..novel Acik Lana memang TERBAIK, xpernah lg la jd boring bila bace novel acik selama ni & xde plk adegan yg boleh dilabelkan sebagai 18sx ni..
so pada org yg ade PHD kat Acik Lana..stop la dr sebarkan benda xbetul mcm tu lg.
if u all xleh bace novel acik..stop membeli ( leh jimat duit korang kan)  dr tros sebarkan fitnah & kata2 yang xelok untuk dia. - Peace-



yeay...dapat sign  n cop bibir dr Acik Lana..
tq Acik & kak Alida Jusoh .



3 comments:

  1. Replies
    1. novel ni acik terbit sendri...limited..rasenye dah abes stok...

      Delete
  2. Ada sesiapa yg nk letgo novel PYPAC ni? Kalau ada sila emel saya di:-

    eyna.eryna@gmail.com

    ReplyDelete